I'll be there - Part ELEVEN


Nu var det äntligen dags att ta sig hemmåt. Det har varit en stor upplevelse att få åka hit tänkte jag och att jag dessutom fått träffa min ''kändis-kusin'' Jasmine Villegas dessutom Justin Bieber. Det var så kul, har lärt mig nya saker. Som tillexempel att inte sitta och sura för roliga händelser som Justin gjorde med mig igår.. Och dessutom att vara den jag är bland personer som betyder oerhört mycket för mig, för det gör dom VERKLIGEN!
 
Men nu är det dags för skolan och Justin eller Jasmine har inte ens hört av sig? Jag förstår Jasmine, nu när jag endå vinkade bort mot henne vid gaten så... Men Justin? Han kanske sover. Äsch.. ! Vi låter han sova, men ska skicka sms och be han att ringa mig så fort han ser detta. Så här såg smset ut i varje fall:

'' Hej älskling!=) Jag står precis innanför gaten A och vinkade bort till Jasmine och hennes familj, synd att du inte kunde vara här. Kommer att sakna dig så himla mycket och det kommer du säkert att förstå! Men ring mig så fort du ser denna text message! Puss älskar dig ''

Efter en sekund kom min leveransrapport och jag hoppade upp från fotöljen och insåg att det var leverans bara.. Men efter en kvart, ser jag mitt meddelande uppe i flyget som löd så här:

'' Hej mitt hjärta! Jag ber så hemskt myckte om ursäkt för att jag inte kunde hinna med och säga hejdå, vi har haft så kul ihop och jag vill verkligen lära känna dig mer på ett annat sätt... Och det tror jag att du vet om, det som hände igår var så himla kul och jag hänger gärna med Jasmine till dig .. Jag älskar dig också, love! Vi ses om två veckor! Jag vet att du längtar lol ''

Han är så himla sööt! Jag höll nästan på och dö. Och nu när det var dags att sätta sig på flyget började jag fälla tårar.. Undrar vad alla andra passagerare tyckte om det, jag lät som en anfådd gorilla! Det lovar jag. Jag har i o f s aldrig hört en anfådd gorilla för den gör massa andra ljud samtidigt. Men det var som ett exempel jag drog det som.

Det var så kul! Jag kommer ju aldrig glömma det. Jag får ringa honom så fort jag är hemma. Måste ju berätta detta till pappa med? Det var ju helt fantastiskt. Tack vare pappa fick jag ju även kärleken på köpet i resan!
Det var riktigt kul... Men tror ni att jag var så pass redo att berätta för pappa eller?? Jag vet inte, men det kommer nog att funka utmärkt. Får ju ringa till morsan också.

Sedan Jasmine..

Efter flygresan:

Jag hämta det mitt bagage och allt sådant.. Köpte en vattenflaska med lite extra smak som jordgubbar och lime :) Jättemummsigt!!
Jag drog mig ut till parkeringen och jag kunde inte se pappa. Det var så ljuuust och varmt.
Jag drog av mig min röda kofta och hade mitt vita linne på mig kvar, så skönt. Det var kallare i L.A tyckte jag... Awkward, men nu är jag hemma och det ska bli så underbart att få sova på min egna säng.. Men lite tomt utan Justin så klart.
Satte på mig mina enorma solglasögon och gick med drickan i handen o väskan och så klart mitt bagage.
Efter massa letande såg jag äntligen min pappa!!

- Heeej pappa!
- Heeejjsan mitt hjärta!

Så fort han sa så.. Tänkte jag på Justins sms, han textade mig sådanna ord. Så underbar som han är. Jag verkligen längtar om två veckor..

Medans vi satte oss i bilen och packat ner bagaget i baksätet och jag berättade för pappa hur det var, vad tror ni var dags att berätta nu? Så klart Justin.. Men hur ska jag få ut detta? Jag är ju pappas enda flicka och hans ängel. Vad kommer han att tycka tror ni... :-S?
Hoppas det går bra i alla fall...

KOMMENTERA PÅ :) JULIANNAS TUR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

O-M-B ni är grymma! mera! =)

2011-01-12 @ 16:53:18
Postat av: Anonym

SERIÖST NI ÄR JU BÄST MER NUUU!(:

2011-01-15 @ 16:34:52
Postat av: Anonym

Please mer

2011-01-16 @ 20:03:29
Postat av: Anonym

LITTTTTTTTE MER :D!

2011-01-16 @ 20:03:49
Postat av: Anonym

hej!

jag har nyss startat igång en ny Biebernovell och jag skulle uppskatta om du tog din tid och kanske kikade in och skrev en komentar om vad du tycker?:) det skulle verkligen betyda jättemycket för mig! tack i förhand!

/ jjustindbieberstories.blogg.se

2011-01-16 @ 21:32:11
URL: http://jjustindbieberstories.blogg.se/
Postat av: tone

det var länge sen ni skrev

snälla mer nuu!(:

2011-01-20 @ 15:31:29
Postat av: Denice, Angelica och Mikaela

Sv. Tack för tipset! Jag (Denii) ska verkligen spara denna bloggen som en favorit på internet ;)



pussochkram Denii, Angii och Mikkii

2011-01-24 @ 15:36:24
URL: http://jjblovers.blogg.se/
Postat av: Anonym

titta gärna på min blogg :D<3

http://jbstoryy.blogg.se

2011-01-27 @ 20:09:49
URL: http://http://jbstoryy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0