I'll be there - Part FIFTEEN


Första gången Hector är ute med mig..
Fint väder var det så det fick bli ett par ljusa/slitna shorts jag fick bära på mig idag, men eftersom att jag skulle mot strandkanten så fick jag ha på mig min vita kofta som jag köpte när jag var med mamma förra sommarn. Har aldrig ägt något skönare än denna kofta.

Oj vad mycket Hector vill ha uppmärksamhet. Jag trodde aldrig att det skulle behövas ge en hundvalp sådan uppmärksamhet, som just nu. Men det ska jag ta hand om.. Han är så söt! Jag älskar verkligen pappa så mycket.

Jag kanske kunde smsa.. Eller varför inte ringa Justin och säga till honom också att jag fått hund:)

*Calling..Justin*
efter fyra signaler så svarade han äntligen,

-Hej gumman! Hur är det. Sa han glatt. Lät lite anfådd. :-S
- Hej mitt hjärta!! hehe jo tack här är det fint, själv då. Varför låter du så anfådd? sa jag,
- JO här är det också bra! Nej jag tränar det är nog därför. Ska ner till stranden sen och skriva ner några idéer till låtarna som ska komma till nästa CD'n.
-Jasså. Vad skönt.
- Dudå? vad gör du? är du utomhus.. Eller? Sa han och lät lika anfådd som förr.
-eh.. Jag är utomhus jag ja! Vid stranden faktiskt.. Gissa med vem?
- Hur vill du att jag ska veta det gumman lilla?
- Lilla?? haha :| Det var det roligaste jag hört på ett bra tag faktiskt. Men jaja, Hector heter han!
- va? Hector?? :S Vem är Hector ?!?!
- Hahaha. Du är för rolig, jag fick en hund igår... Han heter Hector.
 Som tur som bevis började Hector att skälla till lite då och då eftersom framför oss kom en gammal dam med en hund som naffsade på Hector, fick dra bort honom från stället och hoppade över andra sidan gatan..
- *Puh* Jaha okei! Trodde det var någon..
- Nej ingen kille! Du är den endaste säger jag till dig!! Förresten. Jag berättade om dig för pappa och han blev rätt chockad.
- Arg?
- Nejjj! Han är inte sån typ av farsa, du förstår.. Han tycker det är för tidigt för mig men jag vet när det är dags och vi är snart ''vuxna'' så att..

- Vuxna? Haha, vi är småbarn fortfarande. Men det är ju bra att din pappa vet, eftersom mina föräldrar har ju också träffat dig och de förstod att det var något emellan oss. Så då har vi ju ett öppet förhållande va?
- Mm. Men dina fans?
-  Vadå fans?
-Jaa.. OMG! Justin jag måste lägga på, jag ringer dig sen!!!!!! * klick *

*tar upp Hector i mina armar och springer hemmåt! *
Låste dörren och alla JB fans stod utanför och knackade.
Jag bad pappa att inte öppna men vad gjorde han då tror ni..?


Era kommentarer är bäst! Julianna får ta nästa :D! loveeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt! :D

2011-01-29 @ 19:22:46
Postat av: älskar er blogg.

Den är helt klart awesome!

2011-01-29 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0