I'll be there - Part FOUR.


När planet landade steg jag av och började leta efter mina väskor. Efter tag så hittade jag dom, så då började jag ist leta efter Jasmine. Plötsligt ringde min mobil:
- Ah det är Miranda
- Hej,
Sa en röst jag hörde att det var Jasmine. Vart är du?
- Jag står vid den här tidnings affären.
- Okej, vi står utanför och väntar så kom ut.
- Visst.
Svararde jag och la på.

När jag kom ut från flygplatsen så ser jag en tjej stå på parkeringen brevid en bil, sen så kommer en kille ut från bilen, fast han hade solglasögon och keps på sig så man såg inte riktigt vem det var, men jag antog att det var Justin. Jag gick fram mot dom, när Jasmine såg mig så slog hon ut sina armar och började springa imot mig, jag släppte väskorna och sprang mot henne. När vi möttes så kramade hon om mig och jag besvarade kramen.

- Shit va längesen, sa hon och log
- Ah du, det var ju ett tag sen, svarade jag och besvarade hennes leende.

Jag tog upp min väskor igen och vi började gå mot bilen. När vi hade packat in mina väskor i bilen så kom Justin fram till mig.

- Hej, jag är Justin, Sa han och log och sträckte fram handen.
Jag satte mina solglasögon på huvet och tog hans hand och skakade den samtidigt som jag svarade:
- Det är jag som är Miranda.
Han kollade mig i ögonen och bet sig i läppen. Jag måste ju säga att han såg väldigt söt ut. Vi satte oss i bilen och började köra, efter ett tag började Justin skratta.

- Vad är det? Frågade både jag och Jasmine
- Ni är liksom så lika på nått sätt, Svarade Justin och log
Jag och Jasmine tittade på varann och började skratta
- Hahahaha, Vi två? Lika? nej du, Sa Jasmine och tittade på vägen igen
- Men det ända som skiljer är ju Mirandas blåa ögon och att hon har längre hår och att det är brunt, för du har ju typ svart hår, Sa han och tittade på Jasmine, hon mm:ade bara till svar.
-Jag slår vad om att du kan sjunga också, Fortsatte han och log och tittade på mig
- Va?! jag? naej inte direkt du, hahah, Svarade jag
- Det kan hon visste svarade Jasmine snabbt, Hon sjunger jätte fint.

När vi kom hem till Jasmine så släpade jag upp min ena väska till hennes rum, när jag sen skulle gå ner för trappen för att hämta den andra så är Justin redan på väg upp med den för trappen. Han bar in den i Jasmines rum.

- Tack, Sa jag
- Äh inge problem, Svarade han mig samtidigt som han gick bort och satte sig i soffan
- Så vad säger ni tjejer, får jag sova med er eller måste jag sova i gästrummet? Fortsatte han sen
Jasmien flög upp från stolen där hon hade suttit nästan hela tiden, hon slog ut armarna och sa glatt:
- Jo jag har tänkt så här, Justin får sova här med oss, om det är okej för dig? frågade hon mig, jag nickade till svar så hon fortsatte fast nu tittade hon på Justin:
- Så jag och Miranda tar sängen, så du får soffan.
- Okejj, blir bra, Svarade han

Vi bestämde oss sen för att kolla på film, Jasmine och Justin ville se skräck, men jag förklarade klart och tydligt för dom att jag inte gillar skräck men dom gav sig inte så till slut fick jag ge mig. Jag satte mig i soffan medans Jasmine stoppa in filmen i DVD:en sen satte hon sig brevid mig, på andra sidan om mig satt Justin och precis när filmen började så sa han till mig:

- Om du blir rädd så kan du hålla mig i handen. Sen blinkade han, Jag log som svar och vände mig sen mot tv:n.

Okejj, Komentera nu vad ni tycker! x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Awesome! mera! =)

2011-01-06 @ 14:03:09
Postat av: G

Älskar dennnnnn <3

2011-01-06 @ 14:22:36
Postat av: AMANDAAAAA

Lööve it, men nu vill vi ha mera :P:DDDDDDD

2011-01-06 @ 14:28:53
Postat av: Anonym

Jätte bra :D :D

2011-01-06 @ 14:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0