I'll be there - Part FOURTEEN

Pappa tog bort handen från mina ögon och först ser jag ingenting men så kollar jag neråt och där står en liten hund. Jag vänder mig om mot pappa.
- Har du köpt en hund?
- Japp, du har ju alltid velat ha en hund, Sa han oh log stolt
- Åhh tack tack, du är bäst!, Nästan skrek jag och kastade mig runt halsen på pappa
- Varsegod prinsessan, Va bra att du gillade det, Sa han sen och log


Pappa gick ut från mitt rum, jag satte mig ner på golvet oh börja leka med hunden, efter ett tag när jag liksom skulle ropa på honom så kom jag ju på att han inte fått något namn, så jag bestämde att det fick bli Hector.
När jag suttit där på golvet i kanske 10 minuter bytte jag om till min pyjamas och gick in i badrummet och borstade tänderna, sen sprang jag ner för trappen och sa godnatt till pappa. När jag kom upp på mitt rum igen så lyfte jag upp Hector i sängen och la mig brevid, jag somnade rätt fort.

Jag vaknade på morgonen av att Hector slickade mig på kinden, jag reste mig upp ur sängen oh började ta på mig mina kläder, det fick bli nått lätt jag skulle ju ändå inte göra något speciellt idag.

Jag tittade på Hector som nu hade hoppat ner från sängen och var på väg fram till mig. Jag tänkte att jag kunde ta en liten promenad med honom nu innan frukost. Så jag tog på honom kopplet som pappa hade lagt på mitt skrivbord igårkväll. Jag lyfte upp honom och gick ner för trappen.

- Vart ska du, Frågade Pappa när han såg mig ta på skorna
- Jag tänkte bara gå ut med Hector innan frukosten, Svarade jag
- Va? Hector? Var det inte Justin?, Sa pappa förvirrat och titta på mig
- Hahaha, nej pappa, Skrattade jag, Det här är Hector, Fortsatte jag samtidigt som jag klappade Hector
- Jaha, jaja men kom tilbaka snart, Sa pappa och vände sig om och gick in i köket
Jag hörde hur han mumlade Hector och Justin för sig själv och skrattade.
Jag öppnade dörren och gick ut. När jag kom ut på gatan släppte jag ner Hector och vi började gå mot parken.


I´m back! nejmen seriöst förlåt att jag inte har skrivit nått på länge, jag har lixom haft rätt mycket i skolan, men som tur var har underbara Canan läget undet kontroll :D
Och tack till alla söta komentarer vi fått! :)
Så fortsätt komentera nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Otroligt bra :D<3

2011-01-29 @ 13:33:48
URL: http://jbstoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0