I'll be there - Part SEVEN.


... Där stod jag i vardagskläderna och lockiga choklad mörka hår.

Försökte springa bort men Justin höll i min hand hårt och jag kunde inte göra något åt det heller.
Jag stod kvar ett tag innan Justin börja snacka om vem jag var börja jag fnittar och han börja klämma på min hand, tyder på att han ville att jag skulle hålla tyst. Det gjorde jag i och för sig till slut!
Inga problem där. Men jag hörde alla småsnacka, dom börja bua så fort jag fnittrade vilket var elakt.

- Ta det lugnt tjejer! Detta här är min.. Ja, flickvän! Miranda!!! :) Sa han stolt och vi stod och tittade på varandra, lyckligt.

Han sträckte ut micken och där stod jag hand i hand med personen som betyder så himla mycket för mig och det är så obeskrivligt att förklara vår kärlek till varandra. Och jag börja skaka, inget onormalt och speciellt inte något man ska oroa sig för. JAg var helt enkelt nervös.. What happens - shit happens, som de säger.

- Hejj..alla ? Fick jag fram till slut.
- HEEEY MIRANDA!! skrek dom.
 
Jag var chockad vad många som skrek och hälsade.
Dansarna kom ut på scen med en jättefin pall till mig där jag skulle få sitta när han skulle sjunga One Less Lonely Girl.
Jag visste hur det egentligen gick till, men jag skulle se ''chockad och happy '' ut så nu var det playtime för mig antar jag =).

Han började sjunga och jag började mima efter honom, det var så fint. Stämningen var GREAT helt enkelt!
Hoppas Jasmine filmat(!) Måste visa till Eddie så klart, den ska ut på Youtube och Twitter självklart.
=)
Fan va glad man kan vara ??

En tjej börja gråta för att Justin sa att jag var hans flickvän och när jag fick rosorna så var jag så varm i kroppen och sa till mig själv. :

- '' Alla fans hade velat sitta på min plats nu? jag älskar Justins fans och det är därför han är den han är idag, dessa blommor tillägnar jag åt hans ena fan idag, och alla andra låtar till de andra fansen för jag har redan Justin Bieber... ''
 Jag bad Justin o inte bli ledsen så jag sprang ner till den här tjejen och skakade hand och gav blommorna, hon freakade out. Scooter tog min hand och vi gick backstage igen.

Jasmines tur var det nu, nu skulle hon stå i centrum.
Justin kom ner och kysste mig lätt, vi drog till omklädningsrummet och hånglade upp varandra mer än så. Det var så varmt, massa ljus var tända. Undra varför?
Det var vår stund detta här..
Min telefon ringde, ah pinsamt...

'' baby, baby, baby, ohhh'' började ringsignalen. Gah!! jag hade gjort bort mig och allt var Eddies fel han skulle ju byta ut låten ?? ..

-Haha, sött. Du har Baby som ringsignal. Sa han och kramade mig enormt.
- :$.. Det var Eddies fel..
- fel? är det fel att ha min låt som ringsignal?
- nej utan att jag ska bli bortskämd.. så klart ;)!
- haha, det blev du inte.  Vadå pga mina låtar? Knappast! Puh sa han och skrattade till så urgulligt som möjligt
Jag fick min blöta kyss och det var dags att dra hemmåt nu efter denna långa dag. Det var en underbar upplevelse. Minns att jag drömde att få vara OLLG. vilket jag fick utan att begära det?
- justin.. Jag älskar dig och jag är så glad att jag har dig här och nu och... För alltid! Hoppas vi =) Sa jag och blinkade medan vi kramade ner oss i soffan.

-Jag med, och det kommer det och vara, trust me. You're only my girl!! Sa han o blinkade och pussade mig på pannan..




En kort, men snart kommer åttan:) Längtar ni? VI OCKSÅ!
kommentera nu då!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRYMY BRA!

2011-01-07 @ 19:41:27
Postat av: Anonym

Ohja längtar så :D

otroligt bra ;)

2011-01-07 @ 20:14:49
Postat av: Vera Berg

Vad bra noveller!

2011-01-07 @ 20:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0