I'll be there - Part SIXTEEN



Ja vad tror ni egentligen att han gjorde? Det var sex tjejer med JB ansiktsmålningar och kroppsmålningar som ville ha MIN autograf..?
JA MIN!!! vad fan? Hur fan kan dom veta att vi är tillsammans egentligen? Vem har gjort något sånt här.

- Miranda. Kommer du ner? Några tjejer som frågar efter dig...
Pappa log glatt mot de unga fansen och gick in till köket igen för att äta hans smörgås.

-Hej..? sa jag och kollade med lite konstig min. Hector började skälla och jag bad han att vara tyst. Och han blev tyst på noll sek.

- HEJ!! OMG VI FICK REDA PÅ ATT DU ÄR JUSTINS TJEJ OCH ATT VI BOR I SAMMA STAD GÖR DET ÄNNU BÄTTRE FAN!!
- Hehehe.ookeeey... hey hey.. vänta lite här nu, jag hänger inte med i svängarna som du ser, vem har gått ut och sagt detta till er?
Tjejerna frågade varandra vem det var, de visste inte hur de skulle förklara för mig men jag förstod att det var paparazzis som varit ute efter Justin och upptäckt något kul han hade med sig. Med andra ord MIG!

-Jag förstår. Det är lugnt. Så.. ?
- JA VI VILL HA DIN AUTOGRAF OCH ETT FOTO!! SNÄLLA..
-Hehe.. Okejokejj. Ta det lugnt bara. Jag låste dörren bakom mig och började skriva på två tjejers papperslapp som dom tagit med sig och de andra fyra unga damernas tröjor påskrivna!
Fan va kul att skriva autografer. Hoho:).

-Tack ska ni ha, men nu måste jag gå in tillbaka.
Efter några ''clicks'' med kameran så drog jag mig vidare till mitt sovrum och tjejerna såg att mitt fönster var öppen och började skrika :
'' WE LOVE YOU !! '' jag vågade bokstavligen inte kolla ner från fönstret. Och det gjorde jag inte men lille plutten började skälla och jag satte på hög musik för att inte höra på de. Fan vad sött endå tänkte jag så jag skrek :
'' I LOVE YOU TOO'' och dom blev som GALNAST!

Jag lade mig ner på sängen med Hector vid min sida och klappade han, lade mitt långa slitna hår på högra sidan av bröstet.
Tog upp min blackberry och skrev till Justin :
'' haha. your fans are the best, literally!''
Snabbt efter två minuters väntan fick jag svar som :
'' What you mean ?? ''
Jag fick smsa tillbaka och snart var pengarna slut på telefonen så att jag behövde dra till macken och köpa ett påfyllnings kort.
Jag bad pappa att komma upp så att jag kunde fråga honom ifall han ville följa med. Så lat som jag var är ju han också och jag fick ett svar som Nej!
Så jag tog några bucks som jag skulle betala kortet med.

Jag satte på mig gladiator skorna igen och drog till macken, samtidigt så stod tjejerna på andra sidan gatan och var påväg hem, så jag fick ta en omväg.
Hector var hemma och fick inte komma in till mackens shop så det var inte lönt att lämna min nya hundvalp utomhus i denna hetta.
Vilket aldrig fick ske.
När jag framme vid macken så ser jag massa planscher på Justin och en stor text där det stod:
'' Sorry Girls, he is not single anymore! ''
Jag satte på mig snabbt mina stora chanel solglasögon, min ursäkt att bära dom inomhus var då att jag hade ''huvudvärk'' som pappa fick spel på så klart. Hehe. Men jag brydde mig inte så mycket om det hemma, utan om detta här i macken. Lite konstigt.. Så fort jag hoppat över gatan och kom närmre macken så ser jag en lite text under med bild på MIG och JUSTIN.
Jag tog snabbt fram min telefon och tog ett foto på detta och skulle meddela Justin samtidigt som han ringde och sa :
-'' Hej guld!'' sa han och skrattade högt.
-'' Hej mitt Silver'' Sa jag och skrattade till.
Hey jag har nyheter till dig som jag skickade nyss till din telefon..
Konstigt nog så ringde du lika fort som jag skickade det. Men jaja du får se när du kommer ut i alla fall.. Kommer bli chockad '' sa jag och försökte låta förvånad, vilket jag var men ville inte låta som det.
-'' vadå chockad? Vad har hänt  Miranda, säg!'' Sa han och låt lite småsur..
-'' ja oke, sluta vara så sur! Jag  är vid macken nu och dina fans var nyss hos mig och paparazzin har tagit massvis med foton, då menar jag massvis. Genom det stora glasfönstret på toan där vi ja..Pussades.. Så att säga. Hehe, och då har dom fångat vissa foton på oss som nu är upphängda på denna mack jag ska fylla på mitt kort i''.
-'' Va? Är det sant? vadådå?''
- '' Nee? Ingenting tyckte det var kul. Pappa kommer få panik.. Vad ska jag göra om han får reda på det ? ''
- '' mjaa... Du frågar mig eller? Hehe, svårt blir det men säg till honom att vi inte gjort något annat utan det var det enda och det ska inte hända mer att vi ska ''get- busted''  sa Justin.
- '' Okej, men du? jag ringer dig sen för att jag ska bara slå numret för att tanka så kan vi smsa hela kvällen istället okey jjjjjustin ? sa jag och vi skrattade samtidigt.

Så fort jag hade lagt på telefonen så ser jag att jag fått 3 sms av pappa det stod:
'' kom hem. ''
'' VAR ÄR DU?! ''
'' Du måste förklara detta här för mig, när du kommer hem! ''

Oh nej! Han har fått reda på det av någon annan och inte mig... fan vad ska jag ta mig till?!?!



Hehe. Hoppas denna var bra! Jag sa till er att Julianna skulle ta sexton, men det fick bli jag :)! Älskar skriva har skrivkramp nu så THIS IS IT! Pussssss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar't :) <3

2011-01-29 @ 22:42:52
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

2011-02-01 @ 13:27:38
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0