I'll be there - Part TEN.

Jag satt på stranden och väntade på dom andra, tillslut hör jag Jasmine ropa mitt namn så jag vänder mig om och vinkar så att dom ska se mig. Dom satte sig ner i sanden hos mig, Justin började packa upp grejerna dom hade med sig, som vi skulle äta. När vi ätit klart la jag och Jasmine oss för att sola, Justin hade försökt tjata med oss att bada, men tillslut gav han upp och gick ner i vattnet själv. Jag låg och tittade på Justin som var i vattnet tills jag hör jasmine säga:

- Det är synd att du åker hem imorrn.
- Ah, jag vill inte.. Men jag måste, Suckade jag
- Varför då?
- Jag har två veckor kvar till sommarlov så jag måste ge allt nu i slutet, Men jag kan ju komma igen sen eller så kan du komma till mig ju, Sa jag och log
- Jaaaa! Men skaru inte säga åt Justin att följa med då? Svarade hon och blinkade mot mig
- Hahah joo, klart jag ska, Svarade jag henne

Jag tror att jag hade råkat somna eftersom jag vaknade av att det droppade vatten på mig, jag öppnade ögonen och fick se Justin stå lutad över mig.

- Hej, Sa han och log
- Hej, Svarade jag och log tillbaka, Gå bort du blöter ner mig, Fortsatte jag sen skrattande.
Justin skrattande han med:
- Gå med mig och bada då.
Jag svarade snabbt "Nej" och blundade igen.
Plötsligt känner jag inte marken under mig längre, jag öppnar ögonen och märker att Justin lyft upp mig och är påväg mot vattnet.

- nejnej vänta här nuuu, stopp! snälla släpp mig, Skrek jag medans jag skrattade.
Han skrattade bara åt mig, jag ropade på Jasmine och bad henne hjälpa mig,
- Hahaha nej det där får du klara själv, Skrattade hon till svar.

Nu var Justin i vattnet, han log mot mig och gick längre ut.
- Du sa aldrig vart jag skulle släppa dig, Sa han och log stort, sen släppte han mig och jag hamnade under vatten ytan..
Det var jätte kallt i vattnet, så jag försökte ta mig upp till ytan så fort jag kunde. När jag kom upp så ser jag att Justin skrattar så mycket att han nästan ramlar bakåt i vattnet, jag tittar bort mot Jasmine och hon skrattar lika mycket hon. Jag tittade på Justin och försökte se sur ut.
- Åhh hahaha, bättre kan du nog, Sa han skrattande. Jag förstod att han menade mitt försök att se sur ut.
Han tog tag om min midja och drog mig närmare, han tittade mig i ögonen och kysste mig, efter ett tag lutade han bak huvet och tittade han på mig och flinade.
- Fortfarande sur? Sa han
- Nä, Svarade jag och skakade på huvet
- Bra, Sa han och kramade mig

Han stod och höll om mig rätt länge tills jag sa:
- Jag åker hem imorrn..
- Va? redan imorrn? Svarade han lite dystert
- Ah, men du och Jasmine kan komma till mig om typ två veckor för då har jag precis slutat skolan och har sommarlov,  Om du vill förståss, Sa jag lite osäkert
Han sken upp som en sol och svarde:
- Klart jag vill.

Vi gjorde inte så mycket mer den dagen. Jag vaknade morgonen efter av att min mobil ringde.

- Hallå, Svarade jag
- Hej, jag ville bara höra när jag ska hämta dig vid flygplatsen, Hörde jag min pappa säga
- Vid två tror jag, jag kollade på klockan, den var halv tio nu och planet skulle gå klockan tolv så det skulle nog vara framme vid två.
- Okejj, då ses vi, Hejdå
- Hejdå,
Svarade jag och la på.
Förlåt för att jag inte uppdaterat, men jag har haft massa annat för mig, men Canan skriver nästa så det kommer bli super! =)

Tack för alla supersöta komentarer vi har fått, det är verkligen jätte kul! Så fortsätt komentera nu!! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEEEEEEER :D

2011-01-11 @ 18:33:02
Postat av: Anonym

Meeraa!! :D sjukt bra!

2011-01-12 @ 06:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0