I'll be there - Part THIRTEEN



-Jus...? Justin Bieber? Hahaha, du och han? Skratta han till som om det inte vore sant.
- Vadårå? Tror du inte på det så kan du ta och ringa Jasmine nu. Räckte ut min iPhone4 till pappa så att han kunde förstå att detta verkligen var seriöst och sant. Så att han inte trodde att jag ljög eller något.
-Gumman lilla..Ja.. Okejdå! Jag får väl ta och ringa, men först blir det middag och sen samtal! Så får vi se vad som händer. Jag har även en present till dig uppe i rummet. Sa han och log till med sitt underbara pappa smile.

- Haha, jaja.. Tack i förhand i alla fall pappa. Jag älskar dig världens bästa!
Vad blir det till middag då?
-Gick ut och handlade idag innan jag skulle hämta upp dig, rätt tidigt på morgonen förståss så att jag inte skulle glömma bort någonting, så jag köpte det som du tycker mest om och gjorde.. BAKAD POTATIS! sa han och  började klappa.

-VA?!! yummmmm... det har jag saknat helvete fan..
-Miranda..
-Ah ja, förlåt att jag svor då?=) ( angel eyes ) 
- Bra, kom så drar vi in till köket och dukar upp.

När vi var på väg till köket hörde jag något  från andra våningen, men det var nog bara någonting jag inbildade mig om. Så jag brydde mig inte speciellt mycket. Så fort jag tog mitt första steg in till köket, började lukta något jätteäckligt.. Hundmat! Usch... bläh.

Vi dukade klart och satte oss på vars ett håll, så skönt att få vara hemma och äta hemlagat!
Två dagar i rad har vi ätit antingen pizza eller något annat. Smörgåsar osv, vilket var dock jättegott! Men.. aja, nu när man är hemma får man nöja sig med det man har. Bakad potatis är super gott!

- mm... Den där Justin..
- mhm?=)
- hur lärde du känna han över huvudtaget? du åkte väl inte dit pågrund av ..
- Nee pappa! Säg inte det, jag åkte dit för att jag trodde det var endast jag och Jasmine som skulle på hennes lilla turnering.. Men så var det tydligen inte bara vi. Det kan du fråga om hennes föräldrar själv... Hur många procent tror du jag hade sagt så för att få träffa Justin? Bara att åka dit var ju kul. Och att få träffa på nya människor, nytt samhälle. Så otroligt var det. Och inte bara Justin, men mina släktingar pappa! Nej jag åkte inte dit för Justin. Tro mig eller ej, men detta är sant. Sa jag och stirrade på pappa med min gaffel i handen som bärde på en bit potatis med skal och massa sallad och sås lite kött vid också.

- Okej okej, du behöver inte bli så berörd? Jag bara frågade ... Men du berättar ju säkert sanningen, så.. Men jaja! 
- men pappa.. Om du så gärna vill att jag ska berätta om hur vi träffades kan jag väl göra det?
- Nej det är lugnt gumman, fortsätt äta nu. Jag ringer och hör med Jasmine ikväll när du gått och lagt dig.
- Aja, som du vill :)!
- Jadå! Men jag är redan mätt känner jag, kan jag bara gå upp och byta om snabbt?

-visst..
Så fort jag reste mig upp och var påväg ut mot hallen och upp till mitt sovrum..
- ELLER NEJ! Inte än.. Du kan väl.. Vänta, jag går upp och du får hålla mig i handen men blunda först.
- Okej? Juste överraskningen! :) HIHI jag är så nervös.. undrar vad det är.

-Det borde du vara. 
Han tog tag i min hand och förde mig upp till sovrummet, så fort pappa öppnade dörren drog det med en stank av djur.. Något sniffade på mig.. Hmm.. Undrar vad det är. Kan pappa inte öppna mina ögon nu så att jag slipper missa bästa delen?


Så... Undrar vad det kan vara som gömmer sig i hennes rum.. Ack! Det gör jag med.

We will see!!! 
Nyfikna inte sant? Kommenteraaaaaaaaaaa så kommer nästa imorgon redan. Men jag kommer vara borta hela kvällen och på dagen. Ska åka till min bästa vän på födelsedags fest ( jag- Canan )och ska komma hem lite sent. Typ tio eller elva. I och med att jag ska hjälpa till henne med städning osv. Ska bli kul!

P.S- bilder kommer senare för min internet är seg! Eller så blir det inte bilder för denna del. Men so what? Still a good Shortstory!

Kom ihåg att shortstory är Novell. Och novel på engelska är artikel på svenska! GLÖM INTE DET :) 

Men annars skriver jag en så fort jag kommit hem ju:).Ha det bara så bäst så länge!!! COMMENT!

Kommentarer
Postat av: Anna

åhh undra vad det kan va?? :D

2011-01-28 @ 21:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0