I'll be there - Part TWELVE




Tystnaden fick tala för sig själv helt enkelt...
Ah vad det ska vara jobbigt och berätta något sådant för de som betyder mest och kommer stå vid din sida till sista sekund? Hur fungerar detta egentligen? Nä, nu ska jag fan i mig ta och säga det.. Rakt av- TELL HIM THE TRUTH!!

- Så... hur har du haft det ''farsan''? haha, frågade jag och gapade.
-.. jo faktiskt så har det varit fullt upp så jag har ju inte hunnit städa sedan du gick.. så ..
-VA?! neee fan jag kan inte sova i ett rum där det är fullt av damm.
-Så.. att jag ( såg förvånad ut ) hyrde en som kunde göra detta åt mig.
-Puhh.. Oh, okey that was a GOOD new. Thank you!
-No problems darling.Sa han och pussa mig på huvudet.
Så hur har du haft det? Berätta, du har säkert haft en underbar helg tillsammans med Jasmine och hennes familj, inte sant?
-( eeh.. ) jo, det har jag.. Men jag måste få säga en sak.. Kan vi ta det hemma istället?
- Visst. Inga problem för mig gumman!

Så fort vi kom hem, drog jag av mig min röda kofta som jag fick av morsan innan hon lämnade oss, och tog av mig mina sneakers. Så skönt och va hemma nu..Trodde jag, men det fanns någonting som jag trodde jag inte skulle klara av och göra..

Pappa var på toa så att jag tog tid och hitta på lite saker där emellan som jag kan säga.. Så att han inte tror jag åkte dit för Justin bara och inte Jasmine. Hade varit förvirrande!

Nu kom han och jag börja kallsvettas.

- Jaa. Så berätta. Sa han och log och satte sig ner på den randiga vit marinblå soffan..
-mm.. jag vet inte riktigt var jag ska börja ifrån om jag säger så? Sa jag och skratta till.Lade mina händer på mina knän och drog fram o tillbaka dem från midja o ner tillbaka till knäna.

-ja?
-Pappa.. När vi var däär.. Jaa du vet, Jasmine  och dom? När hon hade konsert, så..
- Ja jag vet du hade jätteroligt fick jag höra:)!!
- Inte bara det.. Har lärt..
-?
-Tyst bara pappa! Låt mig få prata till punkt, en endaste gång.
-Go ahead!
-Ah.. jaja, jag har lärt känna en kille..
-Oj.. Är det inte lite, LITE för tidigt för dig nu?

Tidigt???! Vad var det han snackade om egentligen.. Noll koll!
-Pappa, det har ingenting med åldern att göra, han är sexton jag femton? So? whats the big different?
- Det är inte bara det.. Men.. Vem är han? Vad heter han? Pluggar han?
- ( bara du visste... Han pluggar ju distans.. och han är. ARTIST PAPPA!) Pappa, han pluggar inte..
- nähä, inget bra ju? Hur ska ni försörja varandra nu om det blir något i framtiden??
- Va? men pappa då.. Han är artist oke?
-what? Vadå för artist? Målar han tavlor till småungar ?
- Hahah pappaaaaaa!! Lägg av o sluta inte lyssna, för det kommer..
han är den största, bästa, pojkvän man kan ha.. Justin Bieber..




Vad tror ni pappans reaktion blir på detta??
Förlåt att vi inte skrivit på ett bra tag..
Men här är i alla fall tolvan och hoppas ni nöjer er med detta. Men skirver tretton ikväll eller imorgon på morgonen dårå=)
Ha det så gött..

Puss, jag älskar era kommentarer! Följ bloggen, plus Tack så mycket- Deni och gänget! Ni är bäst!! Ska läsa era stories också:) Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

O-M-B! BÄST! :D

2011-01-28 @ 21:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0