I'll Be There - Part TWO.

Vi kom fram till affären, jag gick ut ur bilen före pappa eftersom hans mobil ringde. Han satt kvar och pratade.

Jag sparkade på en sten och tittade sen upp på pappa som nu stigit ur bilen.
- Så vem var det? Frågade jag
- John. Svarade han samtidigt som han låste bilen
- Okej, så vad ville han då?, Nu ville jag ju veta mera
- Han sa att Jasmine fasktiskt frågat efter dig också, så vi bestämde att du får ta ett flyg till Los Angeles redan imorrn om ni nu har längtat så mycket efter varann, Log han och började gå in i affären.
yeess!! tänkte jag för mig själv, jag visste ju att Justin skulle va hos Jasmine den här veckan, så det här skulle bli kul. Jag är ju iof ingen belieber men jag måste ju erkänna att killen är ser sjukt bra ut och han har ju verkligen talang. Jag sprang efter pappa som nu var långt inne i affären.

När jag kom sprang jag direkt upp till mitt rum och kastade mig på sängen och ringde till min absolut bästaste vän i hela världen, Eddie. Efter några signaler svarade han:
- Ah det är Eddie.
- Hej det är jag, Vad gör du? eller strunt i det, jag måste bara berätta en sak, forsatte jag ivrigt och log för mig själv.
- Jaha, vad är det du vill tala om då? Frågade han och jag hörde hur han skrattade lite.
- Jo du vet John min farbror? han mm:ade till svar så jag fortsatte:
- Han och pappa pratade förut och gissa vad dom har bestämt?. Nu kunde jag inte hålla mig längre jag var bara tvungen att säga det:
- Imorrn åker jag till mina kusiner i Los Angeles!!
- Va?! redan imorrn? men va kul!, svarade han
- Ah, så jag skulle liksom bara säga hejdå typ, Sa jag sen
- Åhh jag kommer sakna dig Miranda, Min favorit syster!, Sa han och jag hörde att han verkligen menade det.
- Jag kommer sakna dig med, min favorit bög och bror haha. Vi skrattade. Men efter tag var han tvungen att lägga på, så vi sa hejdå.
Jag kommer verkligen sakna honom, han är ju min bästa vän, han är ju som min egen bror, hahah min egna bög bror, åhh han var ju så rolig haha vekligen så tjejig, hur skulle jag klara mig vi hade ju träffats varje dag sen typ 3:an när jag flyttade hit till Nashville med min pappa. Min mamma bor fortfarande kvar i Atlanta, jag träffar inte henne så ofta längre. Jag reste mig upp ur sängen och gick fram till spegeln, var det någonting jag verkligen gillade med mig själv så var det mitt ansikte oh mitt hår, mitt långa bruna hår som var halv lockigt ner till midjan mina klar blåa ögon och mitt "kändis smile" som pappa kallade det, han sa att jag lätt kunde bli modell eller kändis.

Jag gick ner till pappa som satt ute vid poolen och läste en tidning.
- Hejsan prinsessan, Sa han och log när han såg mig
- Hejhej, svarade jag och satte mig i den andra solstolen
- Jo du, jag tänkte att det är ju snart sommarlov och då kanske du vill åka och hälsa på din mamma?, Sa pappa medans han vände blad i tidningen
- Va? Jag tittade upp på honom
- Jag vet att du inte varit där på länge så det kanske känns konstigt och så, men jag tror att det skulle va bra för dig att åka dit och hälsa på, Fortsatte han
- Jaja kanske det, sa jag och kollade bort mot staketet, När ska vi äta föresten?
- Vi kan äta nu om du vill det, Sa han och kollade upp från tidningen
- Ah det vill jag, svarade jag oh log.
Pappa reste sig upp och gick in mot köket för att börja laga mat. Jag gick upp på mitt rum igen och in i min walk-in-closet, jag drog fram min resväska och började packa. Jag sprang runt inne i min stora garderob och väskan blev bara fullare och fullare tillslut var jag tvungen att dra fram en väska till. Tillslut var jag klar och jag hade nog fått med med mig allt.

*PLING*  jag gick fram till min mobil, det var ett sms från Jasmine,

Hej kusin! Hörde att du kommer imorrn, fan va kul! Jag har en annan kompis här oxå fast det gåt väl bra? xoxo Jasmine

hahah trodde hon inte att jag redan visste att Justin var där, men bäst att spela dum iaf, så jag svarade,

Hejj! Ah såklart det går bra, men vem är det? xoxo Miranda

några sekunder efter fick jag svar

Hahah det är ingen mindre än Justin Bieber! men det blir kul han är schysst, väldigt söt oxå, hihi xoxo Jasmine

Jag log för mig själv och la ifrån mig mobilen på skrivbordet och gick ner till pappa i köket som nu var klar med maten.  Medans vi åt pratade vi lite om hur bra det har gått för Jasmine och pappa var hel säker på att om jag inte hade vart så blyg så hade jag också kunnat bli artist, jag mm:ade bara, jag hade hört det här snacket många gånger "du skulle kunna bli modell" "du skulle bli artist, du sjunger ju så bra" och massa sånt, enligt pappa kunde jag bli allt, haha.

Efter maten gick jag och tvätta bort sminket och borstade tänderna, gick in till pappa som satt i vardagsrummet och sa godnatt. Sen gick jag upp till mitt rum och bytte om till mitt sov linne oh ett par hot pants, sen loggade jag in på twitter kollade runt lite och såg att Jasmine hade twittrat "imorrn kommer min kusin @mirandavillegas hit, och hänger med mig och @justinbieber, kommer bli awesome" så jag twittrade "ska till min kusin @jasminevillegas imorrn"  sen stängde jag av datorn och la mig i sängen, jag tänkte på allt som skulle hända imorrn, sen somnade jag rätt fort.


Komentera nu vad ni tycker! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättebra, mera mera mera! =D

2011-01-06 @ 00:04:50
Postat av: Anonym

åhh mera! =)

2011-01-06 @ 00:05:02
Postat av: -belma.

det låter så intressant. Nu vill vi ha trean!! är den igånGGG?

2011-01-06 @ 01:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0