I'll be there - Part SIX.

Morgonen efter så vaknade jag av att Jasmine skakade om mig.

- Mirandaaaa, vakna!
Jag mm:ade till svar och satte mig upp i sängen. Hon berättade för mig att hon och Justin skulle ha en konsert och att han redan åkt till arenan för att vara förberedd. Så jag klev upp och tog på mig ett svart linne och jeans shorts. Jag gick ner och åt frukost samtidigt som Jasmine sprang runt i huset för att få med sig allt. Efter ett tag var hon klar så hon gick ut till bilen medans jag tog på mig mina skor, innan jag stängde dörren drog jag åt mig min hoodie som hängde på en krok. Jag satte mig i bilen och vi körde mot arenan.

- Så vad hände igår da? Sa hon och tittade på mig med lurigt leénde. Jag förstod direkt att hon menade det med Justin..
- Ehh.. inget, Svarade jag och rodnade så jag tittade ut genom fönstret.
- Gillar du honom? Hon log fortfarande mot mig
- Asså.. ehhm.. jag vet inte, Jag tittade fortfarande ut genom fönstret eftersom jag kände på mig att mina kinder säker var jätte röda. Men Jasmine gav sig inte:
- Jooo, kom igen, det vet du väl visste
- okejokej, svarde jag och tittade mot henne. Jag kanske gillar han lite då.
- naw, va gulligt, ni skulle va så söta tillsammans.
Jag svarade "tack" lite tyst. När vi kom fram till arenan var det sjukt mycket folk där, inte en chans att vi skulle kunna komma in genom den dörren.. Jag kollade på Jasmine med en oroande blick

- Hahaha, nej vi ska inte ta den dörren, vi tar en bak dörr. Jag nickade lättat.
När vi kom in i arenan så var vi liksom bakom scenen, Justin kom emot oss när vi kom in genom dörren.

- Hej, Sa han och log och kramade både mig och Jasmine. Vi svarade "hej" och besvarade hans kram. Jasmine gick för att byta om, så jag stod kvar där med Justin. Tystnad...
Justin gick och satte sig i en soffa som fanns där, han klappade på sittsen brevid honom, jag satte mig där. Jag tog upp min iPhone och loggade in på twitter, jag såg att Eddie hade twittrat för ungefär en timme sen "Saknar min @mirandavillegas otroligt mycket, love u!" 

-Är det din pojkvän? Frågade Justin som antagligen också läst vad det stog.
- Hahaha, nej det är det inte, och ifall jag hade en pojkvän så hade jag inte gjort så där med dig igår. Svarade jag och log
- Ah det är sant, Sa han och log jätte stort. Men vem är han då? fortsatte han sen
- Det är Eddie, min bästa vän, Svarade jag och tittade ner i skärmen, jag tryckte fram hans profilbild. hahah man såg verkligen på Eddie att han var bög, men jag tyckte bara att det var gulligt och han var ju stolt över det själv så.
- Är han inte söt? Frågade jag och visade bilden för Justin, det var en bild på mig och honom.
- Ehh jag är inte bög, svarade Justin fort
- Nej det vet jag väl, men han är, hahaha sa jag och tittade på Justin. Han log och sa:
- Fast jag kan hålla med om att du är söt.
- ehh.. tack... detsamma, Sa jag och la ner mobilen i fickan precis då stormar Jasmine in i rummet.
- Justin du måste ut på scen.
Justin ställde sig upp och sa "vi ses" och log sådär jätte gulligt, sen gick han ut på scen. Jag satt där och pratade lite med Jasmine, Justin sprang in och ut från scen flera gånger för att byta kläder, tillslut var det dags för Overboard så Jasmine gick ut på scen, jag ställde mig så att jag kunde se dom. Dom var ju verkligen otroligt duktiga, jag skulle faktiskt också vilja stå där på scen, speciellt brevid Justin. Precis när Overboard var slut så kommer en av dansarna mot mig och frågar:

-Det är väl du som är Miranda?
- Ah
- Då vill Justin att du är hans One Less Lonley Girl, Sa han och log och började dra ut mig mot scenen.
Vadå?! ska jag ut på scen? nejnej, men det var försent, vi var nu redan på väg ut på scen.... till Justin!



Inte världens bästa, menmen komentera nu! x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är sjukt duktiga! Mera! x)

2011-01-07 @ 00:56:05
Postat av: kk

Den ääär öööööööverbra

2011-01-07 @ 11:56:42
Postat av: Anonym

Sjukt bra meeeeer ;)

2011-01-07 @ 16:36:01
Postat av: Anonym

verkligen braa :D

2011-01-10 @ 11:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0