I'll be there - Part EIGHT.

Vi satt där i soffan en stund tills min mobil ringde igen..

*BABY BABY BABY OHH*
Justin log när han hörde signalen igen, jag tittade bara på honom och skrattade lite, jag kollade till på skärmen och såg att det var Eddie så jag svarade.

- Heej!! Halv skrek han glatt
- Hejhej
- Jag tror att du har någonting att tala om för mig va?! Justin Bieber?!
Sa han ivrigt men fortfarande glatt
- Ehh juste, jag antog nog att du skulle få reda på det.. såg du videon?
- Jaa jag såg videon, Miranda du har vart borta i ungefär en dag och så ser jag detta, såå berätta  allt från början!
Jag log åt hur nyfiken han alltid va, jag berättade iaf allt från början, när jag var klar så sa han:
- Det här är ju såå coolt, min bästa vän är tillsammans med Justin Bieber, aja måste lägga på nu, jag ville bara veta hur det låg till, Vi ses, byebye, love u!
- Ah, hejdå, love u too!
Sen la vi på.

Justin tittade på mig och frågade om det var Eddie, jag nickade. Jag lutade mitt huvud mot Justins axel, efter ett tag tittade jag upp på honom och han kysste mig, jag log mot honom och han log tillbaka. Jasmine kom in till oss och undrade om vi skulle med på bio, vi hade ju ändå inget annat för oss så vi åkte med. När vi kom fram köpte vi biljetter och godis, vi gick in och satte oss, vi skulle se The Last Song.

När vi sen kom hem loggade jag in på twitter, jag hade fått ganska många nya följare, jag såg också att Eddie hade twittrat för ungefär två timmar sen "Bara så ni vet så är @mirandavillegas min bästa vän, love u!" så jag skrev "Saknar min bästa vän @eddiedetroy, love u!"

Jag vände mig om och såg på Justin som låg i Jasmines säng, han höll på med mobilen, han var så söt. Jag vände mig om mot datan igen, jag var fortfarande inloggad på twitter så jag skrev "@justinbieber I LOVE YOU!"
Plötsligt kände jag en hand på min axel och Justins röst som sa:
- Jag älskar dig med.
Jag loggade ut från twitter och ställde mig upp, jag la mina armar runt Justins axlar, han la sina armar runt min midja sen kysste han mig. Det var bara en tanke som flög runt i mitt huvud, Jag är nog den lyckligaste tjejen i världen just nu!

Jätte kort oh tråkig men jag har ingen fantsi just nu.. Nästa skriver Canan så tills dess komentera!! =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

asså shit den är otroligt bra älskar den :D

2011-01-07 @ 21:14:27
Postat av: Anonym

Awesome! mera! :D

2011-01-07 @ 21:17:17
Postat av: Anonym

:D:D:D:D:D

2011-01-07 @ 21:19:12
Postat av: ''MIRANDA''

MORRRRRRRRRE

2011-01-07 @ 21:19:43
Postat av: tess o tilda

sv: yes, we know ;D

2011-01-08 @ 01:53:52
URL: http://justindrewstories.blogg.se/
Postat av: Anonym

MOREEEEEEEEEEEEEEEE

2011-01-08 @ 10:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0