I'll be there - Part SEVENTEEN

Jag öppnade försiktigt ytterdörren så att inte pappa skulle höra mig, men till min otur hade han redan hört mig för det första jag hör när jag så tyst som möjligt stängt dörren och är på väg att ta av mig skona är:

- Miranda, är det du?, Det var pappas röst från köket
- Ja, vem skulle det annars va?, Det sista sa jag tyst för mig själv
- Kom

Jag gick in i köket, pappa satt vid köksbordet och jag satte mig på stolen mittemot.
Det var tyst, men tillslut avbröt han tysnaden.

- Hur förklarar du det här, Sa han samtidigt som han sträckte sig efter en tidning på andra sidan av bordet
- Vadå? Sa jag oh försökte spela helt ovetande om vad han menade
- ....
Hejj, sorry men får bli en jätte kort nu, jag har inga idéer oh jag får inte tag i Canan men det kommer nog en längre snart, oh ni ska inte behöva vänta lika länge som förra gången, men tack till alla läsare som stannar iaf :D <3

Kommentarer
Postat av: J

Åhh äntligen! Awesome! :D

2011-03-20 @ 01:25:51
Postat av: Caroline

du har bra idéer den var super :)

2011-03-24 @ 16:30:42
URL: http://minilinii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0